W dniach 13-14 marca odbył się w naszej szkole drugi "Dzień liczby Pi". Obchody rozpoczęli uczniowie naszej świetlicy – tworząc tematyczne prace plastyczne, które zawisły na korytarzu, oraz pierwszaki układający liczby Pi w programie Tinkercad służącym do projektowania 3D. Następnie klasy 4-8 podjęły się dwudniowego wyzwania w rozwiązywaniu zadań i łamigłówek dotyczących liczby Pi. Pierwszego dnia zadaniem uczniów było rozwiązanie krzyżówki w języku angielskim i przetłumaczeniu tekstu źródłowego z języka angielskiego na język polski. Uczniowie dzielili się zadaniami i ochoczo współpracowali. Korzystali z własnej wiedzy oraz słowników, by móc tłumaczyć poszczególne wyrazy. Drugiego dnia uczestnicy otrzymali kolejny zestaw zadań: zakodowany obrazek, pidoku, wykreślankę, puzzlePi. Uczniowie rozwiązywali zadania w salach, na korytarzach w czasie przerw. Pracowali w pocie czoła, po to by wyrobić się w czasie, ponieważ wszystkie prace musiały być oddane do godziny 13.00. Wszystkim klasom udało się wykonać zadania na czas. Finalnie wygrała klasa 4a, która wykazała się wielką determinacją i mimo, iż szła „łeb w łeb” z klasami starszymi, ostatecznie organizatorzy zdecydowali się docenić właśnie ich pracę. Klasie została wręczona statuetka symbolizująca liczbę Pi, która została zaprojektowana z zastosowaniem technologii 3D, oraz wydrukowana dzięki dostępności drukarki 3D w ramach Laboratoriów Przyszłości.
By uwieńczyć ten dzień klasy zgromadziły się na hali gimnastycznej w celu zrobienia wspólnej fotografii symbolizującej znak liczby Pi. Wszystkim uczniom dziękujemy za udział w konkursie i zapraszamy za rok! – Panie Milena Gal i Martyna Makuch"